Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Γιορτή για τους παππούδες και τις γιαγιάδες!

Πριν μερικές μέρες(για την ακρίβεια ένα μήνα πριν!) οργανώθηκε στην τάξη μας μία μικρή γιορτή για να τιμήσουμε τους παππούδες και τις γιαγιάδες!Με αφορμή λοιπόν ένα μάθημα της Μελέτης για την οικογένεια, ετοιμάσαμε μία πρόσκληση, δωράκια και τις ερωτήσεις που θα τους κάναμε και πλέον ήμασταν έτοιμοι να υποδεχτούμε τους αγαπημένους μας παππούδες και γιαγιάδες!
(Η γιορτή αυτή έγινε με ιδιαίτερη αγάπη από τη μεριά μου καθώς-προσωπικά-την αφιέρωσα στην αγαπημένη μου γιαγιά!Από την άλλη μεριά υπήρχε αρκετή συγκίνηση γιατί θα ήθελα να είμαι πολύ στη θέση των παιδιών να ζήσω κι εγώ κάτι παρόμοιο και με τους δυο παππούδες και γιαγιάδες μου...)



Η πρόσκληση

Μετάλλια έτοιμα να απονεμηθούν στους παππούδες και τις γιαγιάδες!


Προετοιμασία για τα δωράκια...ο παππούς και η γιαγιά στην αρχική τους μορφή!



Έτοιμοι!









Και σίγουρα όλοι αξίζουν ένα δίπλωμα!
(Πηγή: http://edonipiagogeio.blogspot.gr/2012/09/blog-post_30.html)

Το κάθε παιδάκι αφιέρωσε μία καρδούλα στον πίνακα!

Όλοι μαζί στην παρεούλα!Ακούσαμε με προσοχή τις ιστορίες που είχαν να μας διηγηθούν, κάναμε τις δικές μας ερωτήσεις και συζητήσαμε για το πώς ήταν οι ίδιοι ως μαθητές!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους παππούδες και όλες τις γιαγιάδες!Περάσαμε πολύ όμορφα μαζί σας!:)

Ώρα για παιχνίδι!Ώρα για μήλα!